onsdag 17. mars 2010

♥ st.patrics day & my day ♥

startet dagen 05:51, for å være med tante sitt gull til legen. *gjesp*. etter søster dro på jobb, og tante si dro i barnehagen tok jeg meg en handletur på setermoen. fikk kjøpt meg en litt lang bergans softshell jakke som var på halv pris, gratulerer med dagen til meg ツ en annen dag kjøpte jeg meg noen flere bursdagsgaver til meg selv, for det er vel lov det?

nike air sko og rosa topplue


kake-kake


tok meg ett kakestykke på domuskafèen, synes det var på sin plass, siden det faktisk var bursdag. gjennomsnittsalderen på de andre kafègjestene var vel litt i høyeste laget, men jeg kommer tross alt etter med stormskritt.

busstur til setermoen


fram


og tilbake


kvelden ble feiret med nydelig sjokoladekake med vaniljefyll som snille søster hadde laget, og diverse annen småsnacks som pappa hadde funnet i fryseren. mamma har vært flink å bake før hun dro til syden.

har ellers vært et fortreffelig vær i det siste, synd jeg har vært for trøtt til å kunne nyte det noe særlig. er iallefall glad jeg ikke har måtte måkke snø de siste dagene.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar