fredag 12. mars 2010

sjaber i pelsen

finally friday, og både jeg og dyret er sjaber i pelsen. vi er iallefall slitne begge to. tidligere i uka var det legebesøk på den tobeinte, og der fikk jeg oppstrekk, sykemelding i 4 uker, og streng beskjed om å begynne å ta vare på meg selv, være egoist og slappe av. det der med egoist er ikke så lett, men får gjøre et forsøk iallefall.

vi dro en tur til setermoen for å besøke søster og tante sitt gull. lillesnuppa ble syk stakkar, og mer surkelugg enn gull, så fikk ikke slappet så veldig mye av, men men. lilo fikk seg en liten tusletur iallefall. er bestandig så mange spennende tisseflekker, og andre ting som må utforskes når vi er der oppe.



da vi kom hjem var både jeg og lilo trøtte og slitne, så vi tok tidlig kveld. idag spiste hun ikke frokost før nærmere 12, og det er ikke normalt. skulle ikke ut å lufte seg før klokka 14. hun hadde vel litt søvn og ta igjen. og det hadde forsåvidt jeg også.






utpå ettermiddagen kom vi oss endelig ut for å måkke snø. det bare laver ned her, vil ingen ende ta. personlig synes jeg det begynner å bli nok nå. har ikke energi og overskudd til all denne måkkingen.

gikk litt greit snømåkkingen da, sikkert fordi jeg hadde på meg mine nye rosa sorel sko

og lilo skremte livet av en stakkar syklende nabo

3 kommentarer:

  1. rosa sko ja :D
    eg har kjøpt meg vintersko me rosa innslag eg åsså! hoho...!

    SvarSlett
  2. -Hærlige sko!!!

    Også må du høre på lægen! Dæm har tross alt maaange års utdannelse...hihi, kos dæ!!!

    SvarSlett