onsdag 3. mars 2010

ikke vinterferie, men alikevel..

idag har jeg vært i slalombakken for første gang på..ja, mange år. var litt hardt føre i selve bakken, så jeg kjørte for det meste utenfor løypa, i herlig løs snø. det var skikkelig flott. vi har et utrolig herlig vær for tiden, og det passer jo fint for alle de som har vinterferie. selv har jeg ikke vinterferie, men har aftenvakt på jobb idag, så begynner ikke før halv 4. da var det godt å kunne tilbringe noen timer i bakken på formiddagen. stilen min var vel noe rusten, men det var utrolig godt å være ute i snøen og godværet, så får heller stilen være så som så.
tror jammen jeg må tilbake imorgen hvis vi har samme vær som nå ツ



ツ store solbriller? jeg, nei? ツ



ha en fortsatt fin dag alle sammen

3 kommentarer:

  1. klikken rocker bakken alltid!

    SvarSlett
  2. du klarte dagen uten knall å fall ser eg! :) braaa!!! vi kommer heim imåra den dag! :D

    SvarSlett
  3. Stilige bilda! :) Hørtes lekkert ut å kjøre på ski! En dag.. Når bare knærne e i humør, da skal æ opp dit.. ;D

    SvarSlett