torsdag 25. mars 2010

kastrert

gårdagen er heldigvis over, og operasjonen gikk bra. men lilo var ukomfortabel hele ettermiddagen/kvelden, klynket og ynket seg, på ett tidspunkt så høyt at jeg trodde hun vred seg i smerter, men etter en telefonsamtale med dyreklinikken, og etter å ha observert henne litt til, fant jeg ut at det som var ukomfortabelt var bodyen hun må ha på seg. den liker hun ikke spesielt godt.

det å holde henne unna hopping opp i sofa i 14 dager, tror jeg bare er å gi opp. jeg må stort sett legge henne i buret, for hun prøver seg konstant. inatt sov vi på badet begge to. tok med madrass, tepper og pledd inn dit, for jeg hadde ikke så lyst at hun skulle ligge alene. blir jo litt engstelig, men det gikk overraskende bra. hun sloknet fort, og fant roen der inne.

nyoperert og på tur i bilen


kveldsmat servert like ved pleddet


trøtt og sliten dagen derpå


etter frokost sloknet hun i buret


det som er så synd er at vi har ett fortreffelig vær ute, som vi ikke får nyte. får bare håpe godværet holder seg lenge, slik at også lilo får kose seg ute etter at stingene er tatt.

1 kommentar:

  1. Håpe åsså været hold seg, sånn at både eg å lilo får nyte det! Suss og muss tell Lilo!

    SvarSlett