søndag 21. mars 2010

♥ sleepy sunday ♥

har vært en særdeles avslappende helg. startet dagen igår med en tur på loppis, men fant ikke noe særlig. den andre halvparten av klikken hadde kjøpt alt som var å kjøpe.

spiste mat oppe hos svigers, de hadde laget smörgåstårta. det forundrer meg litt hvem som har hatt fantasi nok til å sette sammen denne retten, for det er jo en merkelig sammensurium av ingredienser. men smakfullt likevel.


tok meg ett etterlengtet bad i badekaret, total avslapning.



til kvelds fikk jeg middag hos papsen, mmmm.



før helga var han på en sammenkomst i oslo i forbindelse med jobb. der hadde de fått utdelt kostyme, og måtte framføre en dans i michael jackson stil. kan nesten ikke vente med å få se vidoen av dette. tror det blir en god latter.



idag sov jeg akkurat passelig lenge, stekte sveler til frokost, og bare nyter søndagen. nå når jeg er sykemeldt er jo nesten alle dager som søndag, men alikevel.




skal prøve å komme meg ut etterhvert og nyte godværet sammen med lilo

2 kommentarer: