lørdag 6. februar 2010

tiddelibom



det snør, det snør - tiddelibom.

endelig kommer vinteren, ordentlig vinter med snø. det var faktisk helt greit å gå ut å måkke tidligere idag. dyret var storfornøyd, hun hoppet etter den dalende snøen, løp etter snøballer jeg kastet, og var generelt litt turbo mens vi var ute.

idag har vi vært effektive. stod tidlig opp. skiftet på senga, vaska stue og kjøkken, lagde muffins (1,2,3 vel og merke), pynta de med rosa og grønn glasur, + diverse pynt. synes de smaker litt bedre når de er pynta.

nå i ettermiddag skal vi bare slappe av og kose oss. leser litt i boka "snåsamannen - kraften som helbreder". blir fascinert av slike mennesker. når jeg rydda i boden fant jeg jo ei bok om tsunamien som jeg helt har glemt å lese, så når jeg er ferdig med snåsamannen skal jeg ta den fram. skal få babybesøk om en stund, søte lille nahla skal komme på besøk og få velkommen-til-verden pakken sin.

senere ikveld skal jeg og lilo kjøre til mamma og pappa å spise middag. herlig å bli invitert bort når man er hjemme alene. er så kjedelig å bare lage mat til seg selv. verste jeg vet.


ønsker alle ei fortsatt god helg

2 kommentarer:

  1. - Så fin bloggen din ble etter "oppussinga" :-)

    Herlig me snø, men treng ikke komme nå særlig mer no...

    Kos dåkker!

    SvarSlett
  2. nei, snart nok nå :) ikke like motivert til å gå ut å måkke idag ;)

    SvarSlett