lørdag 30. januar 2010

svarte historier om hvite løgner

idag ble "jens-eiriks bok. svarte historier om hvite løgner" lansert. jeg blir stadig imponert over den styrken jens-ivar og familien viser. da jeg åpnet boka og begynte å lese, ble jeg sittende. tror det er første gang jeg har lest en bok fra perm til perm uten å ta pause. det var interessant, trist og frustrerende lesestoff, alt på en gang. jeg håper de som jobber i helsevesenet leser denne boka, det er nok mange som kunne hatt noe å lære av den. utsagnet om at norge er verdens beste land å bo i kan man jo stille spørsmålstegn ved når man i helse norge kan bli møtt på en slik uverdig måte.


tror jens-eirik ville vært stolt av boka faren har skrevet. kjenner iallefall at jeg er det. samtidig som det er trist at det gikk som det gikk, så er det godt å kunne minnes den fantastiske personen jens var

1 kommentar:

  1. eg kom meg ikkje dit å fikk kjøpt den.. men eg ska ha den! men eg kjenne at eg grue meg nesten litt tell å lese den..! akkurat lest Idas dans..! Les den å skrik liksom.. tåran rant!

    klæm fra sippeklikken :D

    SvarSlett