søndag 7. februar 2010

winter wonderland






våknet opp til nok en dag med snø, masse snø. jeg og lilo var ute i timesvis for å få måkket den bort. var ikke like motivert til det idag kjente jeg, med stive og støle armer etter gårdagen. bilene var litt nedsnydd, kan man vel trygt si.





etter å ha måkket i nesten flere timer begynte jeg endelig å se enden på det hele. jeg gikk opp for å måkke avkjøringen til øveretasjen, og det var da dagens mann ankom. jeg ble så glad. den gamle nabodama får brøytet utenfor huset sitt, og brøytemannen var jo noen jeg kjente. gjett hva han gjorde da? jo, han tilbydde seg å brøyte avkjøringa for meg. takket selvfølgelig ja til det. sparte meg for mye tid og krefter der ja. da jeg hadde måkket siste rest nede hos oss, sto jeg og snakket med naboene, og var egentlig veldig fornøyd med at jeg var ferdig. og hvem kommer da? iallefall ikke dagens mann. fordømte brøyter som tar hovedveien, og legger alt inn i avkjøringa vår igjen. så da var det bare å hive seg i måkkingen igjen. men nå, er jeg ferdig. iallefall for denne gang.



lilo er mildt sagt sliten etter alle timene ute i snøen



og ja, hun ser ut som en lørvehund. spesielt når hun har vært ute i våt snø. er egentlig på tide med napping, men så kaldt som det har vært, så blir det nok utsatt litt til. hun får heller være gatemiks for nå.



*gjesp* skjønner dere at vi er slitne, eller?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar