lørdag 20. februar 2010

helg ツ

startet dagen tidlig, 06:20 for å være helt eksakt. da mente turbodyret at vi hadde sovet lenge nok. var vel ikke helt enig, men ok. etter frokost og lufting sloknet vi på sofa begge to, så fikk oss en liten cowboystrekk før vi tok første tur for dagen.



det ble sparketur, men var ikke så lett å komme seg fram , er godt strødd som dere ser. skjønner ikke helt hvorfor de bestandig skal ødelegge det fine vinterføret, men man skal vel ikke forstå seg på alt.



når vi kom rundt svingen tittet sola ☀ fram, ble ikke så bra bilde, men den er nå der.



godt med en liten pause når man har løpt mye ツ

vel hjemme igjen var lilo snar å legge seg på pleddet. ligger der nå og lager søte drømme lyder. siden jeg nå likevel er oppe skal jeg hive meg rundt og rydde litt. fikk "montert" en stålreol til yttergangen igår, så må vel demontere den gamle så det blir plass til den nye. var fornøyd med kjøpet. ingen skruer eller noen ting. den var rett og slett sammenleggbar uten noe fiksfanteri, slikt kan jeg like

4 kommentarer:

  1. Helt utrulig at dem strør på sneføre! Ikke en isflekk i sikte! Å hadde d no vært is under sneen der, så hadde d ikke hjulpet med sand oppå sneen alikavæll :(
    Herlig å se at det ikke er bare Pelle som sitter på ;)

    SvarSlett
  2. Andrea og Lilo sku slådd seg ilag.. Glad i å stå tili opp begge to! ;)

    SvarSlett
  3. lilo satt bare på når eg hadde en mobilpause. så snart vi va i fart igjen hoppa ho av, ho må jo helst være fremst ;)

    ja dem kunne blidd et ordentlig radarpar :)

    SvarSlett
  4. Så koselig blog Lise, og søt liten Lilo :) Tusen takk for kommentar på bloggen min, så koselig med tilbakemelding :)
    Klem,
    Sandra

    SvarSlett