torsdag 18. februar 2010

endelig ☀

endelig kommmer sola, selv om det er fryktelig kaldt ute. er så flott når det begynner å bli ordentlig lyst ute om dagene.☀ satser på jeg våkner litt av dvalen jeg har vært inne i de siste månedene.

igår var det begravelse. det var selvfølgelig trist, men de hadde skrevet en utrolig flott tale, som passet så fint. hadde fått ordnet meg permisjon fra jobb etterpå, for jeg vet hvor tappet jeg blir for krefter på slike dager.
♥ hvil i fred kjære arild

har kjøpt meg ett par nye sko - fordi jeg fortjente det? de er av merket rieker, skikkelig varm og god, tror jeg iallefall. de var godt foret innvendig. skal impregnere de nå på formiddagen, slik at jeg får tatt de i bruk.

igår kveld jobbet jeg og pappa med regnskapet for shk. debet og kredit, går litt i surr for meg alt det der, men hadde heldigvis lagt det meste rett inn. hadde noen feilposteringer som vi måtte finne ut av og rette opp i, tok sin tid. men nå er det ferdig, og kan sendes avgårdet til resten av styremedlemmene og revisor. alt er rett i forhold til banken, så får se om jeg må splitte opp noen posteringer, det er det eneste. godt å være ferdig med det iallefall.

snart er det helg også. gjett om jeg gleder meg?

ha ei fortsatt fin uke alle sammen

5 kommentarer:

  1. Fine sko! :D Lure på om Anniken har sånne?! Eg vil åsså ha nye sko!!!

    SvarSlett
  2. ingen som vet. fant de på salg igår, så da ble det bare nødt til å bli kjøp :)

    SvarSlett
  3. du har heile tia fortjent nye sko =) klikken bestemmer! eg e eni, så då va d faktisk enstemmi åsså :D

    SvarSlett
  4. Kule sko!
    Og kor flink du e med regnskapet! Vil tru det blir godkjent! :)

    SvarSlett
  5. ja, for å si det sånn Gøril, så hadde eg god hjelp på slutten :)

    SvarSlett