etter at vi hadde vært inne og slappet litt av tok vi oss en sparketur. det var full fart, og godt sparkeføre. husky-terrier lilo drar på som bare det. og å få henne til å roe ned og gå pent når vi møter folk er ikke alltid like lett. når sela er på og vi er på sparketur, da eier hun veien. og det kan hun gjerne gi beskjed om til de vi møter. men idag var det ikke lyd i henne, heldigvis.
Rally – første halvdel 2026 for Fredrikke
for én uke siden

Herlig! Vi har og endelig sparkeføre... Og blir det litt opphold i snøen skal vi jaggu prøve oss på ski også :P
SvarSlett