fredag 2. januar 2009

snø



























bildet taler kanskje for seg selv? for de som er forvirret, ...så ja! det er faktisk en bil under all den snøen. og jeg kan love dere at de brukte laang tid på å få den fram. siden jeg har hatt feber og fluensa slapp jeg å være med på måkkinga. men ettersom værmeldinga antyder, så skal det snø i over ei uke framover, så det blir vel flere anledninger til snømåkking. blir nok svære armmuskler på meg denne vintern her, dersom dette fortsetter. tradisjon tro så pakket jeg bort jula igår. eller, formen var ikke helt på topp, så ble ikke helt ferdigpakket. skal fortsette idag. når januar og nytt år kommer, så føler jeg meg veldig ferdig med juletre og julepynt, så da må jeg bare få det bort. tror kanskje jeg skal fare å kjøpe nye gardiner idag. er ekstra "gøy" (ordet gøy ble liksom ikke helt rett..men) å vaske hus når man kan henge opp noe nytt. blir liksom så glad og fornøyd da. forandring fryder, som de sier.


ble ikke shoppingtur, vi prioriterte heller en tur ut i det herlige vinterværet. gjett om det var ei pelskledd frøken som fikk fart på sparken. vi har hatt noen late dager i jula, med stort sett innevær, så var godt å komme seg ut i aktivitet igjen.

2 kommentarer:

  1. Grattis me ny blogg, unge frøken rosa!(passanes navn, forressen :-) )
    Og godt nyttår!

    Ser dåkk har fått dåkkers del av snøen dåkk å...

    SvarSlett
  2. ikke fritt for snø, nei! helt utrolig hvor mye som har kommet de siste dagene. skrekk & gru dersom dette fortsetter.

    SvarSlett