lørdag 10. januar 2009

endelig helg

ja, da var det endelig helg. er helt knust i kroppen, så den kom ikke ett sekund for tidlig. etter jobb idag dro jeg ned på ligningskontoret, for det var noe tull på skattekortet mitt. fikk litt panikk for at jeg skulle bli skyldig en del, så var og fikk det fikset først som sist. etter å ha vært der dro jeg på reisebyrådet for å bestille biletter til slovakia. for ett styr. var mye venting på der, og å komme seg til kosice var visst ikke det enkleste her i verden. eller, han fant biletter, men til en svimlende pris. så derfor kutter vi den ene dagen der nede, og reiser hjem fredag heller. var egentlig like greit, for da slapp vi å reise fra tromsø. for de som ikke er oppdatert så skal jeg og j reise til slovakia på comenius-tur gjennom jobben. skulle egentlig være der fra 23-38 mars, men pga de store prisforskjellene reiser vi nå hjem den 27 i stedet. skal bli godt å komme seg litt bort, og blir spennende å dra dit. er liksom ikke et land jeg ville funnet på å reise til selv. hotellet vi skal bo på ser veldig greit ut. er visst ett av de bedre i slovakia. (www.jalta.sk for de som er nysgjerrige..nb! advarer om en forferdelig fin musikk på webområdet).

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar