onsdag 7. januar 2009

ferien er over



da er tre laaange arbeidsdager unnagjort, og juleferien er definitivt over. det snør fortsatt, og i går hadde vi mest snø i hele landet. er det ikke på tide at det gir seg da? når rekorden er satt liksom? tror nok vi må klatre på garasjetaket snart å begynne å måkke, før regnværet som er meldt inntreffer. kjøpte meg ny jakke igår da, meget fornøyd. rett og slett.

dyret fikk en forsinket julegave på mandag, fra en av treningsvenninnene. rosa bæsjeposer og brun/rosa beholder. de rosa posene er byttet ut med svarte, puttet inn i beholderen og tatt i bruk. hun hadde en slik fra før, som er festet på sparken, men er alltid greit med en til, som vi kan feste på kobbelet.

idag er det agilitytrening. vi har ikke trent siden lenge før jul, så det kan bli gøy å se om vi får til noe. er kanskje mest spent på om det blir forhold for å trene. vil jo aldri slutte å snø. kjørte meg forresten fast i dag tidlig. ja, rett utenfor garasjen vel og merke. sånn er det når latskapen tar overhand og man tror det bare er å kjøre rett ut i snøkaoset. fikk iallefall hjelp til å måkke meg løs, og litt muskler til å skyve meg, så det gikk bra, og jeg slapp å bli for sen på jobb. men nå er det middag på plakaten før treninga.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar