torsdag 1. januar 2009

det snør det snør - tiddelibom










et lite glimt fra vår nyttårsfeiring, som var særdeles rolig. med ett pelspledd under oss, og ett over oss hadde vi det iallefall varmt og godt. eller, med min feber, så ble jeg aldri varm nok.
vi våknet kl 00.00 av ett forferdelig fyrverkeribråk på utsiden, så da måtte lilo, den firbeinte, ta seg en tur i vinduet for å se hva som var på gang. det var nok ikke så veldig spennende i hennes øyne, for hun var snar å komme tilbake og legge seg. snakk om sløvinger.

da vi våknet nå idag tidlig (ja det var faktisk tidlig. klokka var vel omtrent 7, men husk, da hadde vi jo sovet fra i 8tida igårkveld) så har virkelig mannen med snøkanonene hatt nok å gjøre i løpet av natta. for ett snøvær. sikkert snødd 40cm minst. (sånn helt uten å overdrive altså). dersom jeg kommer meg på beina snart skal jeg ut å dokumentere det, så dere får se.

1 kommentar:

  1. Godt nyttår Lise :) Å god bedring!
    her har kommen bare sånn ca 5 cm i natt... å alt har blåst å lagt sæ i en haug på trappa mi, så der e d enhalv meter å ellers e d bart :P

    SvarSlett