torsdag 28. januar 2010

igår sluttet jeg tidligere på jobb, og kjørte opp til setermoen for å hente tante sitt gull i barnehagen. søster hadde seinvakt på jobb, og den faste barnevakta (les: mamma) hadde planer. det var gøy å komme i barnehagen og bli møtt av den glade og overraska jentungen. hun holdt på å flire seg i hjel da hun så meg, før hun kom løpende og ga "aaaah" og muss. gourmet kokk som jeg var stekte jeg grandiosa til oss, vi er visst like glad i pizza begge to. måtte spise litt kjeks mens vi ventet på at den skulle bli ferdig, for hun syntes ting tok fryktelig lang tid. ellers kosa vi oss og så på barnetv, sang "pinnsvin familie på fem", og lekte med alle mulige slags leker før mammaen kom med puppi og fikk henne i seng.

etter jeg hadde trilla henne i barnehagen idag kjørte jeg hjemover. passe uggent føre. mye is og spor etter veien, og det er ikke jeg spesielt glad i. ser helst at det er sommerføre. men det gikk da bra. fikk vært i banken og levert inn passbilde, slik at jeg får meg nytt bankkort. er kanskje greit å ha rett etternavn på det. ting tar bare litt tid med meg.. men bedre sent enn aldri, er det ikke sånn? nå skal jeg ta meg en etterlengtet formiddagshvil, før jeg drar på seinvakt senere.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar