søndag 17. januar 2010

sølvspray

lenge siden jeg har vært innom her ser det ut som. er ikke så flink til denne blogginga for tida. har generelt ikke hatt overskudd til så mye siden jul, så da fikk det bli slik. har fått gjort noen kreative sysler i det siste da, eller har rettere sagt gått amok med sølvsprayen som jeg oppdaga da jeg rydda litt på boden.

gamle messingrammer, black design rammer og annet dilldall har fått seg en ny finish, og må si meg fornøyd med resultatene. er liksom veldig i sølvhjørnet for tida, og da var det bra at mamma hadde tatt vare på alle de forferdelige messingrammene fra gamledager når det var i vinden. syntes det var på tide de ble oppdatert litt.


ellers må jeg ta meg litt i nakken med både heklinga og strikkinga som jeg sånn smått begynte å lære meg. husker jo ingenting nå, så må vel starte på nytt igjen, atter en gang. er kanskje lurest å holde seg til en ting av gangen, så får se hva jeg ender opp med. har iallefall veldig lyst til å lære meg begge deler med tiden.. men er jo så utålmodig..


slenger med noen bilder av spray prosjektene mine
















4 kommentarer:

  1. Ah,dritkult!!

    Koselig å se at du blogge igjen :-)

    SvarSlett
  2. ja, skal prøve å ta meg litt i nakken ;)

    SvarSlett
  3. d blei jo kjempefint!
    ikke ta d så tungt med den blogginga. Du vet, LIVET pågår jo faktisk ikke inni datamaskin ;) Å d må man jo ta sæ tid t =D

    SvarSlett
  4. tenk.. flinkeKLIKKEN =)

    jeg er klar for den store strikk/heklekveden, det er tross alt klikken det er snakk om =)

    SvarSlett