søndag 5. juli 2009

legevakt

igår kveld hadde jeg så vondt i kneet at jeg bestemte meg for å dra på legevakta. hadde meg jo et gigantisk knall og fall på agilitytreninga på fredagsformiddag. ble bare verre og verre, så var litt bekymret for om jeg kunne ha ødelagt noe inni der. ringte og fikk time klokken 19.00.. men kom jo selvfølgelig ikke inn da. ventetiden på venterommet gikk sakte, og lesestoffet de hadde liggende framme kan man vel mildt sagt si var gått ut på dato..

etter langt om lenge, ca 50 minutter, kom jeg i lallefall inn til legen.. og etter mange vonde undersøkelser konkluderte hun med at kneet var meget meget kraftig forslått, og at jeg måtte holde meg i ro de nærmeste dagene, ise ned, og spise tabletter dersom det ble for ille. og ble det ikke bra i løpet av de neste dagene, så måtte jeg dra til legen igjen. kjedelig.

så nå er det bare å smøre seg med tålmodighet og krysse fingrene for at det går fort over :)

2 kommentarer: