onsdag 29. juli 2009

Hågvannet

igår dro vi til aglapsvika, og gikk til hågvannet sammen med gøril og sandra. både to- og firbeinte svømte. lilo for aller første gang. hun er litt forsiktig i vannet, og vil helst bare vasse. men jeg tok henne med på noen svømmeturer alikevel. gikk så bra så :)
jeg klarte selvfølgelig å trø på noe (glass?) og fikk ett dypt kutt under foten. blødde mye! sokken og skoen ble full av blod. fischj altså..

idag dro jeg på legekontoret og fikk de til å se på kuttet. fikk oppstrekk for at jeg ikke hadde kommet igår, for da kunne de sydd. men de renset og stripset det samnmen, så blir det så godt som nytt igjen. satser på det iallefall :)

nå er det dyret sin tur å fare til legen, skal på kontroll for å se om betennelsen har gitt seg. krysser fingrene for det.



4 kommentarer:

  1. ÅH, så deilig d så ut å bade :-) Håpe oten e bra, og at Lilo e frisk som en fisk!

    SvarSlett
  2. Lilo e friskmeldt. Hurra! :)

    men eg klare ikkje å gå på foten, så det e ikkje like artig. kommer seg forhåpentligvis snart. ska t legenkontoret imorra og bytte "bandasje".

    forresten, den Puppia sela e str L, men den e litt stor. Veit Iris har M til Wilma no.

    SvarSlett
  3. Heia! Foten bra no? Æ e klar for fjelltur en kveld, så snart du e klar!!! Korsjen har du laga den bildekollasjen? Den va kjempeflott! :) Takk for gratulasjonen! :)
    Vi snakkes!

    SvarSlett
  4. eg kan sånn smått gå på den no, så e vel ei lita stund til eg klare nokka fjelltur. dyret har jo i tillegg klart å fått mage- tarm infeksjon, så ho har ikkje heilt piffen.

    SvarSlett