fredag 2. april 2010

1.april og alt det der

noen som ble lurt igår? det ble heldigvis ikke jeg, men siden vi holder oss i ro hjemme, treffer vi ikke så mye folk heller.

det kunne nesten ha vært en aprilspøk, men jeg bakte kake igår. brukte en oppskrift jeg fikk hos iris, og eksperimenterte litt med den. her er iallefall resultatet. ostekake - uten ost, med jordbær og kiwi på toppen. syns det ble ganske så godt. tror det blir en bra kake til sommeren, med friske bær på.



alle andre er jo ute på skitur osv. i godværet, men jeg gidder ikke dra på tur, når hunden ligger å hyler og klynker hjemme fra jeg går ut døra til jeg kommer tilbake. hun har blitt litt vel avhengig av meg etter operasjonen, så satser på det gir seg når stingene tas, og hun får ett mer normalt liv igjen. er iallefall ikke noe gøy for samboeren å være hjemme med henne når hun er slik en surkelugg.



fortsatt god påske alle sammen

5 kommentarer:

  1. kesam e jo ost di tøvsjur! :D

    SvarSlett
  2. det ser ikkje ut som ost - og da e det ikkje ost, i min verden. god ble den iallefall :-)

    SvarSlett
  3. -Kesam e vel ikke ost..?! Ikke i min verden heller...e jo nå rømmegreier...Kaka så go ut iallefall!

    God påske til dåkk alle :-)

    SvarSlett
  4. eg har lest på pakken, og ja, det e ost....

    SvarSlett
  5. -Til vårres "forsvar" trudde heller ikke Torbjørn at d va ost- og han e kjøkken-tængs'n her i huset ;-

    SvarSlett