onsdag 4. mars 2009

super treningsøkt

idag har vi hatt ei super agilitytrening. lilo var så flink og bare såå enkel og føre, i forhold til enkelte andre ganger. følte virkelig at vi har hatt framgang, men trenger nok litt mer kondis selv. er litt av en fart på det lille dyret, så jeg har litt strev med å henge med i svingene. byttene og alt gikk rimelig greit idag, iallefall når jeg begynte å holde meg litt mer rett i ryggen, og ikke "krype" langs bakken. har en tendens til det, skylder på at jeg har liten hund, men er jo likevel ikke nødvendig å peke helt nede i bakken. hun følger godt på skulderbevegelsene, så trenger ikke så mye lyd heller. må si meg fornøyd med dagens innsats, selv om føttene ble så kalde at jeg mistet følelsen i de tilslutt. sånn er livet med hund. litt svinn må man regne med ;)

søndag skal vi forresten på photoshoot, det blir spennende

1 kommentar:

  1. Dokker va skikkelig flinke begge to! Lilo e veldig førbar. Vi skal fortsette slik på treningene. Husk å bestille dæ inneslalom! :)

    SvarSlett