fredag 6. mars 2009

lekedate med kompis

idag har vi gjort litt av hvert. da vi stod opp dro vi til idefix en liten snartur, så dro jeg og cicilie til bjorelvnes på kirkegården og tente lys. er fortsatt helt uvirkelig. veldig merkelig følelse å være ved graven..
etter vi kom tilbake gikk jeg og lilo tur sammen med cicilie. gikk inn til sentrum, rundt finnsnesvannet, som krydde av barn på skøyter, også tilbake igjen. dyret var virkelig flink til å gå pent i bånd. hun har sine dager hun også ser det ut til :)
når vi hadde gått tur kjørte jeg og lilo til hundeklubbens område, hvor vi møtte yvonne og kompis. er utrolig lenge siden vi har truffet de, så det var kjempekoselig. gikk en stund før lilo fikk kompis med på leken, men når det var gjort, så hadde de det veldig gøy så det ut til. de løp, hoppet, hadde brytekamp, bjeffet og til tider jokket. hadde ute noen hinder og tunnel, så lilo fikk seg en liten treningsøkt også. flinkedyret :) men hun syntes nok det var best å bare få leke med kompis. var ved hundeklubben i ca 1,5 time, så de fikk kjørt seg skikkelig. i skrivende stund ligger hun som et slakt på sofaen. dro tilbake til idefix etter det, så home and away der før jeg kjørte bestemor på helgehandel. når handlinga var overstått dro jeg på lille milano og hentet meg pizza. var passelig utkjørt jeg også, så orket ikke noe middagslaging.


brytekamp


dette kan vel kalles ett blinkskudd?



lilo og idefix konkurrerer om hvem som har lengst tunge.
mulig det ble uavgjort?
god helg, folkens :)

2 kommentarer:

  1. Kompis va rimelig fornøyd etter igår. Sovet hele dagen, kvelden og natta :-)

    SvarSlett
  2. samme som lilo da med andre ord :)

    SvarSlett