mandag 1. juni 2009

konfirmasjon



igår var jeg i konfirmasjon til søskenbarnet mitt. det var borgerlig konfirmasjon på kulturhuset, og må si meg veldig fornøyd med "sermonien". bra musikk, bra taler.. ja, rett og slett bra fokus, også varte det bare i 3 kvarter. akkurat passe :)
ble vel ikke mindre fornøyd med maten og kakene etterpå. kunne sikkert legge meg og rulle ut derfra. meget godt. man klarer jo aldri å kontrollere inntaket, man vil så gjerne smake på alt. eller, ikke bare smakebit heller da.. godt det er lenge til neste gang.

har ellers vært et forferdelig vær nå i pinsehelga. regn og vind, kort oppsumert.
har for det meste holdt oss innendørs, og når vi har vært ute å gått tur så har det vært rett i dusjen med lilodyret etterpå. er ellers veldig klar for høytrykk. har stort sett gått med hodepine i over ei uke nå, så det begynner å holde. liker ikke disse lavtrykksperiodene. de varer så alt for lenge.

er forresten bare 2-3 uker til jeg får nybilen nå. skal endelig få meg volvo. V50, ny :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar