mandag 18. mai 2009

litt av hvert

av ulike årsaker har det vært litt bloggtørke i det siste, men kanskje dette endrer seg nå.. tiden vil vise. har vel skjedd litt av vært her egentlig, dyret har vært mye syk. noe med nyrene, men antibiotikakuren tok heldigvis knekken på det, hva det nå enn var. så nå er det full rulle igjen.

vi har feiret 17.mai, og i år hadde vi faktisk sol! helt utrolig :)



vi har generelt hatt en del sol de siste dagene, og det har vært herlig. bare gå tur i fjæra, og generelt nyte godværet.



var ikke bare de tobeinte som var fornøyd når sola endelig kom til nord.







norge vant melodi grand prix, veldig gøy. har ikke vært spesielt begeistret for sangen, men må innrømme at han hadde ett forrykende sceneshow. snakk om utstråling. vel fortjent seier :)

har fått ett års vikariat til på jobb. skal kjøpe meg ny bil, men det kan jeg komme tilbake til når jeg har fått takst på min. har egentlig allerede bestemt meg for bil, men greit å ha taksten på plass, så jeg vet hvor mye lån jeg må ha.

kristin&stian har fått ei helt aldeles nydelig jente, som skal hete andrea. masse svart hår hadde hun da hun ble født. søting :)

nå skal jeg komme meg ut i sola, så får bli mer oppdatering en annen gang

2 kommentarer:

  1. Koselig å se du blogge igjen :-)
    Og enda bedre at Lilo e frisk!

    SvarSlett
  2. Så bra at d va hjelp i antibiotikaen :D Heldig dåkker som har så mye fint vær no, før ikke å snakke om +grader :S Her sner d i dag :(
    E ikke sikker på om æ syns mest synd i mæ, han Pelle eller sommerblomstran æ har på verandaen ;)

    SvarSlett